Vroeger werd de voorkeur bijna altijd gegeven aan papieren registratiesystemen, aangezien er nog geen sprake van digitalisatie, het internet of computers. Wanneer je wel over een computer beschikte, was dit uitzonderlijk en kon je er ook lang niet zoveel mee als computers dat nu kunnen. ‘Even iets opzoeken’ betekende niet dat je in de zoekbalk van Google een zoekopdracht invulde, maar hield in dat de papieren registratiemappen tevoorschijn gehaald werden om de gegevens van een specifieke bezoeker op te zoeken. Hoewel de receptionisten de gegevens echter vaak in een handomdraai wisten te vinden, zou het nu een verspilling van onze kostbare tijd zijn. Wie geeft nog de voorkeur aan de tijdrovende klus van het opzoeken van bezoekersgegevens in papieren mappen, terwijl één zoekopdracht in een registratieportaal hetzelfde doel bereikt?

De werking van de digitale bezoekersregistratie

Wil jij graag overstappen op een Digitale bezoekersregistratie of ben je niet tevreden over het huidige systeem? Kies dan voor de Software bezoekersregistratie van DigiReceptie! Met dit portaal nodigen de receptionisten van jouw onderneming klanten eenvoudig uit voor een afspraak op een persoonlijke manier. De uitnodigingsmail kan namelijk geheel zelf vormgegeven worden, waardoor jij de klant kan vragen voor een afspraak op een manier die aansluit bij de visie en cultuur van jouw bedrijf. Vervolgens zal de bezoeker de mail moeten accepteren, waarna de afspraak in het portaal verschijnt. De digitale receptie zorgt er zo voor dat de bezoekersregistratie efficiënt verloopt, met als gevolg dat receptionisten meer tijd over hebben voor andere tijdrovende taken. In een aantal gevallen zal het zelfs mogelijk zijn om een onbemande receptie te realiseren.

Ik wil DigiReceptie!

Klinkt de virtuele receptie als muziek in de oren en aarzel jij niet langer om te starten met digitaliseren? Stap dan vandaag nog over op DigiReceptie en laat de experts van DigiReceptie je wegwijs maken in het portaal.

https://www.economy.nl/

Comments are closed.